Megy itt ez a nagy bevándorlási hisztéria, ami attól kap különös és beteg bukét, hogy nálunk a kormányzat gerjeszti a hisztériát. Egy normális ország kormányzata a problémákat kezelni és tompítani szokta, de mi ebből a szempontból is egy beragadt posztkomcsi ország vagyunk, így nálunk az állampártnak fontosabb a hisztéria keltés, mint a higadt cselekvés. A hisztéria keltés leginkább arra jó, hogy elterelje a figyelmet arról, hogy a pocsék demokráciánk általában gyengén kezeli országunk ügyeit. Ameddig bevándorlókon szörnyülködünk, addig sem Mészáros Lőrinc "mesés" meggazdagodásáról, a 3000 milliárdos, gigantikus méretű paksi energetikai baklövésről vagy a holdkóros Fekete György kulturális klientúra építéséről beszélünk. A gyenge problémamegoldó képessséget látjuk akkor is, amikor pocsék demokráciánk kormánya és állampártja még látszólag meg is old valamit, azt is gyakran egy rakás káros mellékhatással teszi, elég ha a  "devizasérültek" mentőscsomagjaira, ami visszavetette a hitelezést, vagy bróker-botrányok kezelésére gondolunk, ami a jól működő cégeken veri le a kormányközeli cégek által összehozott hiányt.

Pedig lehetne értelmes vitát folytatni a bevándorlásról, de minimum átgondolni a bevándorlásban rejlő lehetőségeket is. Ha például demográfiai szempontokat nézünk és azt, hogy a demográfia alapvetően meghatározza az ország gazdasági erejét, ill. érdemi hatással van hadrafogható népesség számán keresztül az ország katonai erejére is, abból az következik, hogy a csökkenő népesség kedvezőtlen gazdasági hatások sorát vonja maga után. A kedvezőtlen gazdasági hatások kezelésésének egyik kézenfekvő módja, ha megenegedjük, vagy netán támogatjuk a bevándorlást. A bevándorlás még inkább megfontolandó alternatívát jelent, ha a belső demográfiai trendek megfordítására nincsen lehetőség. Márpedig erősen úgy tűnik, hogy természetes fordulat nem várható, további romlás annál inkább.

A természetes népességfogyás 2014-ben egészen kedvezően alakult, és valamivel 35 ezer fő alatt maradt, de ahogy a KSH idősoron látszik, volt már nagyobb csökkenés is. És lesz is nagyobb csökkenés, mégpedig azért, mert most és az elkövetkező 4-5 évben éri el a '74-'79-ig születettek, népes populációja a 40 éves kort.  A 1981-ben születetttek már 50 ezer fővel vannak kevesebben, mint a '75-ös évjárat 194 ezer születésszámot meghaladó csúcskorosztálya. A 40 éves kor a női gyermekvállalásban jelent viszonylag éles határvonalat a demográfusok szerint.  Ha tehát ez a '74-'79-es korosztály nem dobja meg a gyermekvállalást, akkor 2020 után a demográfiai trendekből az következik, hogy a gyermekvállalás tovább fog csökkenni és gyorsan 45 ezer fő fölé fog emelkedni az éves természetes fogyás is, ami harminc éven belül óvatos becslés szerint 1,3 milliós népességfogyást fog eredményezni.

Ilyen rossz demográfiai viszonyok mellett messze nem örültség azt állítani, hogy demográfiai szempontok szerint szükségünk lenne bevándorlókra. Ha a természetes fogyás teljes ellensúylzása a cél, akkor az éves fogyásnak megfelelő embert, ha csak egy lassabb és kezelhetőbb népesség csökkenést akarunk elérni, akkor a természtes fogyásnál valamivel kevesebbet kéne befogadni. Persze ehhez egyből hozzávehetjük azt is, hogy nem tartozunk az EU gazdagabb és kormányzati problémamegoldó-képességben is élenjáró tagországai közé. Az EU tetején gyakran a bevándorlással együtt már növekszik is a népesség. Nekünk egyelőre nem ezt a szintet kell belőni. De az már egyáltalán nem olyan meredek állítás, hogy egy Magyarország szintjén fejlett 10 milliós országnak, legalább 5-10 ezer bevándorló éves befogadása nem kéne már most sem, hogy gondot jelentsen.

Ahhoz pedig hogy éves szinten annyi embert be tudjunk fogadni, amennyi a természetes fogyás, egy több évig tartó stratégiát kellene kidolgozni és ambíciószinttől függően a befogadottak száma 5-15 éven belül érhetné el a kívánt szintet. Többféle koncpeció mentén is lehetséges bevándorlási stratégiát kidolgozni. Lehet humanitárius, humánus elképzelések mentén is, de én inkább egy haszon elvűnek mondható bevándorlási stratégiát fogok felvázolni. Mert talán egy ilyen gazdasági hasznokat maximailzáló startégiával lehet leginkább meggyőzni azokat, akik nem teljesen elvakultan ellenzik bevándorlást.

Egy haszon elvű bevándorlási-befogadási stratégiának nyilván az lenne a célja, hogy a bevándorlást a lehető legkontroláltabb és leginkább előnyt hozó folyamattá tegye. Az elsődleges célok között szerepelne, hogy a be-és átvándorlókból kiszűrje és kiválogassa a legképzettebb és beilleszkedésre leginkább kész és alkalmas embereket. Ehhez egy megfelelő intézményrendszert kell kiépíteni, ami elsőként ideiglenes  munkalehetőséget biztosít és szimulálja a beilleszkedési élethelyzeteket. Aki jól szerepel és látszik, hogy kész dolgozni és a nyelvet megtanulni, azok közül kerülhetnek ki a letelepedési jogot megszerző "új-magyarok". Persze az intézményrendszernek legalább ilyen fontos része a beilleszkedés és a munkába állás támogatása is, hiszen a végcél a teljes jogú adó és főleg nyugdíjfizetővé válás támogatása, amit állampolgársággal honorálna a magyar állam. Nyugdíjfizetővé, mert ugye a 2011-es nyugdíj államosításnak (nyugdíj-lopásnak) hála, 2030-ra ha a nyakunkba nem is omlik, de egyre nagyobb pénzekkel kell kipotolni a befizetésektől függő nyugdíjrendszer. Ha pedig a költségvetés nem lesz képes kipótolni, akkor a mostani bér-nyugdíj arányokhoz képest jelentősen rosszabb nyugdíjakat tud biztosítani az állam.

A nyugdíj és  bevándorlás téma így együtt az orbánista gondolkodás inkonzisztenciájának és szűklátókörűségnek remek példázatát is adja. Orbán és gátlástalan vazallusa, Matolcsy György szétverik az egyéni felhalmozáson alapuló nyugdíjrendszert rövidtávú politikai hasznok érdekében. Közben nem érdekli őket, hogy a felhalmozás alapú nyugdjírendszer az, ami legalább 15-20 évvel arrébb tudta volna tolni a nyugdíjrendszer népesedési okokból várható összemlását. Azt majd kezelik később, ill. ha elég későn lesz, akkor majd kezeli más. Visszatérnek egy olyan felosztó-kirovó nyugdíjrendszerhez, ami elődjénél sokkal inkább szorul a bevándorlókra. Majd 4 év múlva meg teli szájjal elkezdik szídni a bevándorlókat, mert a rövid távú politikai népszerűség hajhászás, most meg éppen ezt követeli meg. Ennyire képes az orbánizmus a hosszú távú előrelátásra, egy gazdaságilag erős nemzet prespektívájában való gondolkodásra és cselekvésre.

Semennyire. Helyette marad a figyelem terelése és a pillanat uralását célzó folytonos manipuláció.

A bejegyzés trackback címe:

https://liberator.blog.hu/api/trackback/id/tr407648338

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

maxval bircaman megbízott szerkesztő · http://bircahang.org 2015.07.28. 07:56:19

Igen, egész Nyugat-Európa nagyon gazdag lett az integrálhatatlan, kriminogén bevándorlósereglettől.

maxval bircaman megbízott szerkesztő · http://bircahang.org 2015.07.28. 07:57:00

"az egyéni felhalmozáson alapuló nyugdíjrendszer"

Ilyen mikor volt Mo-on?

Sir Galahad 2015.07.28. 17:15:02

Bocsánat, de ez egy utópia. Egyetértek, ha már bevándorlók, követeljük meg tőlük, hogy a hasznunkra legyenek és fogadják el a kultúránkat, a jogrendünket, de... A jól képzett, nyelveket beszélő emberek bolondok lennének ide jönni, ha pár országgal arrébb négyszer annyit kereshetnek. Az meg, hogy a bevándorlók mennyire akarnak nyelvet tanulni, beilleszkedni, tényleg látszik Nyugat-Európában.

Illiberális ahogy Kossuth Lajos mondta 2015.07.28. 17:22:12

Nincs szükségünk fekákra és a homokiakra sem. Ha multikultira vágysz költözz Párizsba vagy Londonba.

Rwindx 2015.07.28. 17:26:13

Ha csökken a népesség nem az a megoldás, hogy a területet feltöltjük egy másik néppel ami vélhetően újabb őslakosszám csökkenést fog okozni. Nincs ilyen kényszer, sőt!

Ha elfogynak az emberek, akkor ez meg fog történni magától is... Viszont sokkal inkább új egyensúly beállása történik, spontán átalakul a társadalomszerkezet, és ehhez az új szerkezethez kell igazítani a szabályokat.

A migráció lehet megőrzi "darabszámra" a területen élő népesség létszámát, de az őslakosoknak nem hiszem hogy ez lenne a célja, márpedig az állami és nem állami szervezeteknek az őslakosok (gyk: magyarok) érdekében kellene dolgozniuk. Ha nem úgy teszik egyszerűen jobb esetben nincs rájuk szükség.

Potyka Kálmán 2015.07.28. 17:35:29

Az jó hecc lesz, amikor a bevándorlók elkezdik hazautalni a pénzüket Szíriába, Afganisztánba, mittudomén.

És akkor rádöbben a magyar állam, hogy ez így nem lesz jó, mert annyira gazdagok nem vagyunk, hogy azt elbírja a fizetési mérleg, hogy nem itthon költik el a pénzt.

Hja, ez itt nem nyugat-Európa.

ps: a hülye liberálisok mikor tanulnak meg gazdaságul?

Kéne egy nick... (törölt) 2015.07.28. 17:38:38

Magyarokra van szükség, nem feketékre.
A trianoni határon belülre rekesztett magyarság száma, a tízmillió feletti népesség magas volt egy ilyen országnak. Nem lenne baj ha csak 7,5-8 millió magyar lenne, de megfelelő korfával rendelkezne ez a népesség. A korösszetétel és az etnikai arányok így is aggasztóak.
Képzett bevándorlót nem lehet vonzani egy olyan országba, ahol ha átlép az illető Ausztriába, máris négyszer annyit kereshet. A képzetlen is lelép eggyel nyugatabbra.
A magyar gyerekek születése lenne a cél, de ez sajnos nem látszik megvalósíthatónak.
Afrikaiakra nincs szükség, sajnos ők még a fejlett nyugaton is rontják a statisztikákat, bűnöznek, segélyen élnek vagy közmunkás szinten vegetálnak. Nincs ilyenekre szükség. Ilyen réteg van már Mo-on. A romákat se lehet integrálni, pedig évszázadok óta Mo-on élnek, beszélik a nyelvet (többé-kevésbé).

Ha Magyarország meg tudná őrizni a bevándorlómentességét, azzal egy élhető kis sziget lehetne Európában. Már ha a politikusok tesznek érte, hogy élhető legyen.

Ma Baker 2015.07.28. 17:40:37

Kedves cikkíró, te teljesen agyatlan vagy. Az embereket darab-darab alapon kezeled, mintha plusz egymillió eritreai menekült pontosan ugyanolyan lenne mint egymillió tősgyökeres magyar állampolgár. Nincs berendezkedve az ország ennyi menekült befogadására, vagy ekkora kultúrális sokkra. Valószínű el sem tudjuk képzelni mekkora feszültségek és súrlódások lennének a társadalomban, ha hirtelen pár százezren idejönnének úgy, hogy 1 szót nem tudnak magyarul, a keresztnek pedig még a látványát is utálják.

"A bevándorlás még inkább megfontolandó alternatívát jelent, ha a belső demográfiai trendek megfordítására nincsen lehetőség. Márpedig erősen úgy tűnik, hogy természetes fordulat nem várható, további romlás annál inkább."

Gáz a népesedési adat, szerinted akkor ne is tegyünk ellene semmit, csak engedjük be a kultúrálisan inkompatibilis, integrálódni többségében nem akaró masszát. Attól biztosan jobb lesz. Ugye mindenhol jobb lett, ahol nagyobb számú eltérő kultúrájú arab vagy fekete kisebbség van jelen bármelyik európai országban? Gondolkozz ezen egy kicsit mielőtt hülyeséget írsz.

2015.07.28. 17:45:00

Így van! Kellenek a bevándorlók!

Első körben az alábbi pozíciókat lenne érdemes "megnyitni" előttük:

- Szociológus, kommunikációs szakember
- Demokráciát és/vagy zöld-energiát kutató civil szervezet aktivistája, tagja, vezetője
- Melegjogi aktivista, melegjogi szervezet tagja, vezetője
- Kormánykritikus szerveződés aktivistája, tagja, vezetője
- Kormánykritikus blog szerkesztője
- Ellenzéki, nyugatos politikai párt tagja, képviselője, jelöltje, vezetője

a kormány embere 2015.07.28. 17:46:46

csak úgy eszembe jutott,néhány évvel ezelőtt, a mai Kerítés-építő vektor, még egy millió kínai betelepítését tartotta kívánatosnak,hogy legyen megfelelő létszám a gazdaságban.
ez csak úgy eszembe jutott.

Kéne egy nick... (törölt) 2015.07.28. 17:47:44

@Rwindx: "Ha csökken a népesség nem az a megoldás, hogy a területet feltöltjük egy másik néppel ami vélhetően újabb őslakosszám csökkenést fog okozni."

A népességcsere bizony kezdetektől az európai integráció megálmodóinak egyik nagy terve volt. Felhígítani a népeket, kiirtani a nemzeti érzést, létrehozni egy kevert rasszú csökevényes identitású népességet, akiket a szupranacionális kormány irányít, nem a nemzeti kormányok.

en.wikipedia.org/wiki/Richard_Nikolaus_von_Coudenhove-Kalergi

"The man of the future will be of mixed race. Today's races and classes will gradually disappear owing to the vanishing of space, time, and prejudice. The Eurasian-Negroid race of the future, similar in its appearance to the Ancient Egyptians, will replace the diversity of peoples with a diversity of individuals."

És persze a zsidóságot akarták megtenni a nemzetektől megtisztított Európa vezetőinek:

"Instead of destroying European Jewry, Europe, against its own will, refined and educated this people into a future leader-nation through this artificial selection process. No wonder that this people, that escaped Ghetto-Prison, developed into a spiritual nobility of Europe. Therefore a gracious Providence provided Europe with a new race of nobility by the Grace of Spirit. This happened at the moment when Europe’s feudal aristocracy became dilapidated, and thanks to Jewish emancipation."

desw 2015.07.28. 17:55:03

@a kormány embere:

Kínai, nem muszlim feka!

Hány kinai zavargásról vagy balhéról hallottál az elmúlt 20 évben Magyarországon?

röf 2015.07.28. 17:55:57

Na kb. itt esett ki a kampósszeg a zsákból.
Ez az egész blogosdi ostoba bérbloggerek játszófelülete, és élvezkedve nézik a hülye irományaik kedvezőtlen fogadtatását, élvezettel nézik, ahogy habzik a szája minden normális embernek.
Ez nem más, mint libsitrollblogger hecckampány.
Csak sajnálni tudom a megvezetett normális idejárókat....

2015.07.28. 17:56:01

Franciaország is kirakná Európából a gazdasági bevándorlókat

www.origo.hu/nagyvilag/20150519-angela-merkel-francois-hollande-gazdasagi-bevandorlas-migracio-europa.html

---

Cseh kormányfő: összeomlást hozhat a bevándorlás

www.hir24.hu/kulfold/2015/06/16/cseh-kormanyfo-osszeomlast-hozhat-a-bevandorlas/

---

"A Szlovákia soros elnökségét lezáró pénteki V4 találkozón a kormányfők két sarkalatos pontban is egyetértettek. Az Ukrajnából Nyugat-Európába vezető földgázvezeték fontos, az Európai Bizottság által szorgalmazott kötelező menekültkvóták viszont elfogadhatatlanok."

nol.hu/kulfold/errol-szolt-a-penteki-v4-talalkozo-osszefoglalo-1541111

---

"A lengyeleket is elérte a bevándorlóellenes dili"

index.hu/kulfold/2015/07/26/menekultek_tuntetes_lengyelorszag_xenofobia/

---

"Az EU 28 tagállamában a lakosságnak átlagosan 57 százaléka ellenzi a bevándorlást az unión kívüli országokból, míg a más uniós tagországokból érkezőket csak a lakosság 41 százaléka nem látja szívesen - idézi a német dpa hírügynökség az EuroBarometer felmérését."

www.orientpress.hu/139671

Guzzista 2015.07.28. 17:58:24

Nincs szükségünk bevándorlókra. Aki az ellenkezőjét állítja, menjen közéjük és éljen velük egy évig, utána döntsön.

MTA rendes tagja 2015.07.28. 18:01:20

@Rwindx: "Ha csökken a népesség nem az a megoldás, hogy a területet feltöltjük egy másik néppel ami vélhetően újabb őslakosszám csökkenést fog okozni. Nincs ilyen kényszer, sőt!"
"A migráció lehet megőrzi "darabszámra" a területen élő népesség létszámát, de az őslakosoknak nem hiszem hogy ez lenne a célja, márpedig az állami és nem állami szervezeteknek az őslakosok (gyk: magyarok) érdekében kellene dolgozniuk."

Így van! Okos összefoglalás. Kiegészülhet azzal, hogy a nyugdíj-kérdést egyáltalán nem oldja meg: a bevándorlók ugyanolyan sebességgel öregednek, mint az itt lakók, és ha véletlenül tényleg dolgoznának, akkor nyugdíjjogosultságot szereznek.

komisz_kölök 2015.07.28. 18:07:45

Halkan kerdezem meg, hogy a hiresen elöregedöben levö Japanba hany bevandorlot engednek be, es mikor omlik össze a tarsadalom a bevandorlok hianyaban?

Nem kell bavandorlas. Olyan adopolitika kell egesz Europaban, ami a fentarthato, ket-harom gyerekes csaladmodelt tamogatja, minden egyeb verziot kemenyen büntet. A szinglik, melegek, nemakarokgyereket nyomik fizessek meg szepen döntesük tarsadalmi arat.

Amugy meg tök vicces, hogy a bevandorlas tamogatasaval parhuzamosan a baloldal masik aktualis nagy ötlete a feltetel nelküli jövedelem, merthogy nem lesz eleg munka mindenkinek hamarosan. El kene dönteni, melyik hülyeseget reklamozzatok!

desw 2015.07.28. 18:09:08

@MTA rendes tagja:

"Kiegészülhet azzal, hogy a nyugdíj-kérdést egyáltalán nem oldja meg: a bevándorlók ugyanolyan sebességgel öregednek, mint az itt lakók, és ha véletlenül tényleg dolgoznának, akkor nyugdíjjogosultságot szereznek. "

Viszont KÉPZETT bevándorló esetén a felnevelés költsége (bölcsi, ovi, főiskola, eü, ...) nem a magyar költségvetést terheli. (egy minimálbéres bennszülöttre összeségében többet költ az állam, mint amennyi adót/járulékot összesen befizet)

Csatos Bambi 2015.07.28. 18:13:01

"Egy haszon elvű bevándorlási-befogadási stratégiának nyilván az lenne a célja, hogy a bevándorlást a lehető legkontroláltabb és leginkább előnyt hozó folyamattá tegye."

A legkontrolláltabb formája az, ha KINT maradnak a határainkon.

Nincs szükség rájuk.

ca2 2015.07.28. 18:16:51

a demográfiai fogyást bevándorlással orvosolni liberális agyrém...
a bevándorlás nem megoldja, hanem éppenséggel mélyíti azokat a problémákat amelyeket a népességfogyás okoz, hiszen a bevándorlók tovább terhelik a szociális ellátórendszereket...
a népességfogyás kezelésére (szándékosan nem megállítását írok, mert nem biztos, hogy az az egyetlen módja a problémák kezelésének..) valóban kellenek megoldások, de a bevándorlás erre teljességgel alkalmatlan, sőt, kontraproduktiv...

Csatos Bambi 2015.07.28. 18:18:11

"Az elsődleges célok között szerepelne, hogy a be-és átvándorlókból kiszűrje és kiválogassa a legképzettebb és beilleszkedésre leginkább kész és alkalmas embereket."

Nincs szükség rájuk.

Ha valamelyik magáncég külföldi munkavállalókat akar, meghirdetheti az állásokat ott, ahonnan a mnkaerőt hozni akarja.

Azzal a feltétellel hozhat külföldi munkavállalót, hogy bizonyítania kell, hogy legalább fél éven át keresett, és nem talált magyar munkaerőt a pozíciókra.

Ezek az emberek kaphatnak munkavállalási engedélyt és vízumot arra az időre, amíg itt vannak.

George Rambo 2015.07.28. 18:19:22

Kedves cikk szerzője, naphegyi vince, meg tudod fogalmazni a saját szavaiddal, egyszerűen, hogy miért NEM okos dolog kisgyerekek közé mérges kígyót, tigrist és hasonló vadállatokat rakni?

Remélem, megtisztelsz a válasszal.

különvélemény2 2015.07.28. 18:27:01

Egy dologra biztos nincs szükségünk:

Liberálisokra.

porthosz 2015.07.28. 18:30:19

Nekem amúgy csak annyi a furcsa az ilyen liberális elveket valló emberektől (mint pl. a cikkiró is), hogy sosem látom hogy magukhoz fogadnának bevándorlókat, vagy akár cigányokat is.

Mindig csak arról megy a papolás hogy _nekünk_ be kell fogadni ezeket meg el kell tartani, de ők amúgy semmit nem tesznek ez ügyben. Egy sem fogad örökbe cigány gyerekeket, egy sem fogad be a lakásába bevándorlókat csak a szokásos lózungokat nyomatja...

Mondjuk legalább kontraproduktivak, mert ezzel az ajvékolással a menekültekkel csak azt érik el, hogy a következő választáskor a jobbikon meg a fideszen kivül más nem lesz a parlamentben.

Csatos Bambi 2015.07.28. 18:30:58

"a végcél a teljes jogú adó és főleg nyugdíjfizetővé válás támogatása, amit állampolgársággal honorálna a magyar állam"

Nem akarjuk.

Vágod?

Ha letelepítenénk, akkor nem csak BEFIZETNÉ a nyugdíjjárulékot, de KI IS VENNÉ annak a pénznek a sokszorosát mindenféle családtámogatásokra és kedvezményekre a számos gyereke után, amelyik végül SOHA nem lesz magyar, nem fog kötődni se az országhoz, se a hagyományainkhoz.

Vagyis egy bevándorló végül többet venne ki a rendszerből, mint amennyit belerak.

Nem az afrikaiak, ázsiaiak, közel-keletiek szaporulatát kell támogatni a magyar adóforintokból, hanem a magyar családok gyermekvállalását.

Krisz11 2015.07.28. 18:31:36

A bevándorlók beengedése tragédiához vezet. Teljes őröltség.
Tanulni, beilleszkedni képtelenek, és így GDP-t sem fognak termelni soha.
Nem, Japánok meg Norvégok jönnek ide, hanem feketék.
A feketék átlag intelligenciája 80, a fehér emberé 100. Ez a magyarázat arra, hogy miért képtelenek tanulni és kultúremberré válni. Ja és mellesleg hivatalosan 70 IQ alatt az illető már fogyatékosnak minősül, amiből a négereknél nem kevés van, lévén az átlag a 80.
Ahogy Nógrádi György mondta, az csak idő kérdése, hogy ezek a bevándorlók radikalizálódjanak. Mivel beilleszkedni nem fognak.
Magyarul a beeresztésükkel csak annyit érhetünk el szerintem, hogy utána harcolhatunk ellenük az utcákon, esetleg megélhetünk egy második Trianont.

Shopping 2015.07.28. 18:35:44

Iskolázott, kultúrával rendelkező, beilleszkedni akaró bevándorlókra van szükségünk.
Ezzel szemben, iskolázatlan, nyelvet nem beszélő, állati szinten élő, az európai kultúrát, szokásokat hírből sem ismerő emberek jönnek.
Kosz nem!!!
Nézd meg mit csinálnak Angliában !!! Az életben nem akarod őket itt látni !
www.youtube.com/watch?v=psZBaJU_Cvo

Semper Fidelis 2015.07.28. 18:37:48

Ma jártam ismét a Keletinél, megnéztem ezeket a "bevándorlókat". Ilyenekre semmi szükség nincs. Még a felmosást sem bíznám rájuk. Akinek meg nem tetszik a véleményem, az ne makogjon nekem, hanem menjen el közéjünk mint én, és nézzen szét...

Visceroid 2015.07.28. 18:39:13

"Szükségünk van bevándorolókra"

Kinek? Ajánlom a kedves posztolónak, hogy fogadjon be párat közülük!

Máté Smelka 2015.07.28. 18:40:35

Gratulálok a cikkírónak! Tökéletesen összefoglalta a lényeget! Csak annyit kérek ne adja fel soha! Ilyen cikkek nélkül még fennállna a veszély, hogy a ballib banda megint kormányra kerül... :)

Baloldali érték 2015.07.28. 18:49:48

@Guzzista: a liberálisoknak szükségük van rá, hogy problémák kreálásával felszínen tartsák magukat.

Az összes "megoldásuk" csakis azokat a problémákat oldaná meg amik nem lennének a ténykedésük nélkül.

Támogatják az abortuszt és a hagyományos családmodell szétverését, a szingliséget, a természetes nemi szerepek leépítését, ami a népességfogyáshoz vezet. A kreált problémájukat azzal oldják meg hogy behoznak bevándorlókat... Persze nem a statisztikán aggódnak, a magyarok fogyásának inkább szurkolnak magukban.

A bevándorlók képtelenek a társadalomban integrálódni (mivel más kultúrkörből valók) ami további problémákat szül. Ezt úgy oldják meg hogy a többségi társadalomban keltenek folyamatos bűntudatot az általuk szervezett bevándorlás sikertelenségéért. Lásd "integráció" "toleranciakampány", "társadalmi érzékenyítés" és egyéb bullshiteket.

---

Mindig keresnek egy ékként felhasználható csoportot, amin keresztül próbálják nyomni a propagandájukat. Legyenek azok drogosok, hajléktalanok, homoszexuálisok, stb. a lényeg, hogy mindig a társadalom többségét lehessen provokálni. Retorikájukban semlegesség igénye nélkül kizárólag az adott csoport sarkított szemléletmódját használják. Pl. cigány-magyar konfliktus esetén az egyetlen helyes, hiteles nézőpont a cigányok nézőpontja, bármilyen hazugságot képesek tényként szajkózni, ha cigány mondja.

Persze az egyes ékként felhasznált csoportok konfliktusai során is a többségi társadalmon csattan az ostor: sok nemi erőszakot követnek el a bevándorlók? jellemző a családon belüli erőszak a cigányoknál? megerőszakolta az örökbefogydott gyereket a homoszexuális pár? -> indítanak egy médiakampányt a fehér többségi társadalmat szembesítve a kérdéssel, az elkövetőknek mindig átlagos fehér középosztálybeli férfiakat választva...

Csatos Bambi 2015.07.28. 18:50:24

@desw:

"Viszont KÉPZETT bevándorló esetén a felnevelés költsége (bölcsi, ovi, főiskola, eü, ...) nem a magyar költségvetést terheli. "

Képzett bevándorlót nem a zöld határon kell castingolni, hanem álláshirdetésekkel a saját hazájában.

Mert akkor TE döntöd el, hogy jöhet, vagy a helyén marad.

Nézzél már bele ezeknek a szerencsétleneknek a szemébe, akik özönlenek Európába!

Tömény primitív, sötét tudatlanság van mindegyiknek az arcán.

Krisz11 2015.07.28. 18:53:24

Hihetetlen egyébként, hogy mennyire világosan látható az ilyen blogbejegyzésekből, hogy ezeket idegen hatalom íratja, idegen pénzen a teljes magyar nép ellenében.
Ez már az 50. bevándorló párti blog, és minden bejegyzésre 1000 ellenkommentelő jut. Van, hogy 0 hozzászólás van a bejegyzés mellett. De ha valaki esetleg azonosul is a bloggerrel az is inkább csak a Fideszt támadja, de a bevándorlókat még az sem pártfogolja.
Magyarul ez a dolog a teljes magyar nép ellenében folyik.

kuki123 2015.07.28. 18:59:59

@Máté Smelka:

A ballibsik 0-ra írták magukat az kurva isten
és elég csak felhozni a fidesznek hogy lám mit csináltak volna az mszp baloldaliak

Ballibsi média kettősmérce 444. index NOL stb uygan nagyon nyomja a témát, de a kis szűk csoportjukat leszámítva max 1% az össz támogatottsága

50-60%-ka az embereknek a legmarkánsabban elutasítja a bevándorlást
és valszeg a további 20-30% is ellenez mindenfajta pozitív elbírálást az ügyben.

És lemerném fogadni hogy a baloldaliak nagyrésze is hasonló állásponton van.

szóval nagyon rossz lóra tettek főleg a 20 milliós románozás után.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.07.28. 19:08:16

@Ma Baker:

Vajon miképpen dominálhatja a blogoszférát egy erősen kisebbségi, és jól láthatóan egyre inkább marginalitásba szoruló vélemény?

A bevándorlópárti posztok száma mára már jócskán meghaladhatja a bevándorlást helyeslők számát. Ez csak úgy lehetséges, ha ezeket a posztokat pár ember jó pénzért, szakmányban írja.

kuki123 2015.07.28. 19:09:04

@Krisz11:

Tegnapi Népszabadság főoldal:

Néhány "civil" összeállt és az addig balosaknak fenntartott épületet ingyen a menekülteknek adja 1-2 napra..hogy megpihenjenek új útvonalat tervezzenek stb

Ez olyan ingatlan ahol addig a Punkok szélsőbalosok!, liberálisok és a Helsinki bizottság 1-2 tagja(vagytöbb) találkozgatott...

És ez így le volt írva!

1 dolog nem volt leírva hogy miből tartják fenn és miből van pénz kajára
tisztításra mosásra áramra stb...

Remélem a TEK és a rendőrség utána megy a dolognak

naphegyi vince · http://liberator.blog.hu/ 2015.07.28. 19:09:17

@kuki123:
amit még tolerálok:

"Vajon a Dánok miért akarják kipaterolni őket:
index.hu/kulfold/2015/07/28/dania_is_exportalna_a_menekultjeit/

friss ropogós

95 ezernél tartunk mellesleg.

Az osztrákok lassan istenítik Orbánt
mandiner.blog.hu/2015/07/27/a_vegen_meg_magyarorszagra_menekulok_osztrakok_az_orban_beszedrol

Komolyan úgy megnézném, úgy elbeszélgetnék vele négyszemközt hogy ugyan miért írnak ilyen baromságokat.
Miért ilyen irracionálisak a döntéseik a gondolkodásuk.
Komolyan gondolom hogy ez valami orvosi kór náluk.
Abszolút napi bizonyított tényeken siklanak át és csak fújják a baromságaikat. "

31/48 2015.07.28. 19:10:27

én már kezdem azt hinni, hogy nem is a norvégalapok, hanem a Századvég pénzeli ezeket a "libsi" őrülteket akik állandóan össznemzeti öngyilkosságra szólítják fel a magyarságot ezzel a bevándorlóhisztivel.

Ha ezeket az embereket nem Orbán pénzeli, akkor tényleg nagyon nagy baj van az európai baloldalnál. Még az Európa megsemmisítésén munkálkodó maoista fővonal is türelmesebb szokott lenni általában. Valakik nagyon elvesztették a realitásérzéküket azzal kapcsolatban, hogy mennyire lehet manipulálni az embereket.

desw 2015.07.28. 19:10:56

@Csatos Bambi:

Egyetértünk!

Képzett bevándorló nem nagyon jön majd Magyarországra, mert akkor inkább megy tovább Angliába, mert ott többet kereshet és -- feltehetően -- jobban tud angolul, mint magyarul.

Ez a nap se múlt el Rogán botrány nélkül 2015.07.28. 19:13:20

Az a röhej, hogy Magyarországról már minden értelmes ember elhúzott, mára már csak a mélysötét, hatosztályos fidióta prolik maradtak meg. Azt se tudják ezek a birka képeségü barmok, hogy merre van Európa. Kúrbanisztán abszolút sikeresen lebutította ezt a fideszes állatfajtát.

Külön röhej, hogy szegény fidesz prolik, egy idegen nyelvet sem beszélnek, miközben az átlag bevándorló minimum perfekt angol meg még franciául is elmegy. Errefel mondja ez a tanulatlan fidesz csürhéje, hogy a bevándorló nem tud beilleszkedni a magyar kultúrába.

Hát igen, Kúrbanisztán sok millió birkájához való beilleszkedni csak akkor megy majd, ha a bevándorlók a határon eldobják az agyukat.

MTA rendes tagja 2015.07.28. 19:15:11

@desw: "Viszont KÉPZETT bevándorló esetén a felnevelés költsége (bölcsi, ovi, főiskola, eü, ...) nem a magyar költségvetést terheli."
Miért, a nem képzettet terheli felnevelési ktg? De nem hoznak magukkal a zsebükben se lakást, se mindazt az infrastruktúrát (utak, kórházak, is mindenféle kiszolgáló létesítmény), ami kiegészítésül kellene plusz x ezer ember ellátásához, normál életéhez. Ezt megint nekünk kellene kiépíteni a számukra - még akkor is, ha egyébként magánvagyonuk lenne.

maxval bircaman megbízott szerkesztő · http://bircahang.org 2015.07.28. 19:16:23

@a kormány embere:

Igen, az jó terv volt. Magasan képzett kínaiak csak hasznot hoznának.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.07.28. 19:17:38

@kuki123:

"Komolyan úgy megnézném, úgy elbeszélgetnék vele négyszemközt hogy ugyan miért írnak ilyen baromságokat."

Pénzért. Mi másért?

maxval bircaman megbízott szerkesztő · http://bircahang.org 2015.07.28. 19:18:02

@31/48:

Ne általánosítsunk. Nem minden baloldali elmebeteg.

desw 2015.07.28. 19:18:06

@Ez a nap se múlt el Rogán botrány nélkül:

"Külön röhej, hogy szegény fidesz prolik, egy idegen nyelvet sem beszélnek, miközben az átlag bevándorló minimum perfekt angol meg még franciául is elmegy. Errefel mondja ez a tanulatlan fidesz csürhéje, hogy a bevándorló nem tud beilleszkedni a magyar kultúrába."

Özvegy Kovács Béláné épp haldoklik, aztán megy az angolul és franciául perfektül beszélő afgán doki életet menteni! Király!

desw 2015.07.28. 19:24:47

@MTA rendes tagja:

"Miért, a nem képzettet terheli felnevelési ktg?"

Csak ez nem fog adót fizetni, csak a szoc. rendszeren élősködni! Nem mindegy!

"De nem hoznak magukkal a zsebükben se lakást, se mindazt az infrastruktúrát (utak, kórházak, is mindenféle kiszolgáló létesítmény), ami kiegészítésül kellene plusz x ezer ember ellátásához, normál életéhez. Ezt megint nekünk kellene kiépíteni a számukra - még akkor is, ha egyébként magánvagyonuk lenne. "

Ha hirtelen szaporább lenne a magyar, akkor ingyen lenne a több út és a kórház?

A lényeg az, hogy KÉPZETT emberek kellenének ahhoz, hogy a nyugdíjrendszer fenntartható legyen, minimálbéres bennszülöttekkel sem lesz jobb.

kuki123 2015.07.28. 19:26:54

@Krisz11:

Mintha süket falnak beszélnének a kommentelők

Úgy megnézném már hogy kik ezek a szerencsétlenek akik ezeket a blogokat meg baromságokat összehordják.

Eddig elhittem hogy sok a barom libsi de ez már a fizetett politikai hirdetés szint.

minden egyes állításuk vastagon tényekkel alátámaszthatóan cáfolható

100%-ban megerősíthető EU-s és magyarországi szinten is hogy a bevándorlók a csak a szociális dolgokra hajtanak.
Nem akarnak beintegrálódni, mert még szót se értik, nem hogy a jelentését.
Egyre jobban látszik hogy az EU-s állampolgároknak a hócipőjük teli van
ahonnét csak lehet megpróbálják kipaterolni őket, mert már ők is belátták hogy esélytelen velük foglalkozni főleg ilyen mennyiséggel.

www.facebook.com/laszlo.toroczkai?fref=photo

kuruc.info/r/4/146244/

A libsi baloldallal nagyon elszaladt a ló.

empoftla 2015.07.28. 19:31:14

@maxval bircaman megbízott szerkesztő: Talált! Az egységes etnikumú országok (ahol nem voltak és nem is lesznek bevándorlók) sokkal jobban működnek minden szempontból.

FGSuperman 2015.07.28. 19:34:29

Akkor lehetne szükség a bevándorlókra, ha több lenne a munkalehetőség az országban, mint a munkaképes.

Szerintem utána jöhetnek.

kuki123 2015.07.28. 19:39:59

@naphegyi vince:

De a társadalom ugye toleráljon 95 ezer menekültet hozott problémájukat?
És még csak Július van!
Minden nap 1000-1500 menekült van.
Ez azt jelenti hogy csak Aug-szept-Okt. hónap alatt még minimum 100e ember fog még jönni.

Történt már a magyar történelemben hasonló betelepítés(mert hogy kevés az ember-tatár háborúk stb-)
Annak az lett a vége, hogy az ország 2/3-a elveszett.
A jelenleg ott lakó nemzetiségűek sajátjukként is kezelik azt a területet jelenleg. az 1800-as évektől kezdődően szépen lassan a népességszámilag a magyarok kisebbségbe kerültek, már Trianon előtt elvesztettük a terület az 1800-as évek végére.

Ez a cél? Ez a célotok?

MTA rendes tagja 2015.07.28. 19:40:51

@desw: "Ha hirtelen szaporább lenne a magyar, akkor ingyen lenne a több út és a kórház?"

A csecsemők számának a növekedése nem jelentene azonnali nyomást az infrastruktúrára, időben szétoszlik a hatása. És nem is lenne lehetséges évi + 200 ezer csecsemő egyik évről a másikra.

putyinpincsi 2015.07.28. 19:46:25

"Szükségünk van bevándorlókra"

Na, ha szükségetek van bevándorlókra, akkor lementek a szerb határra, oszt annyit szedtek magatoknak kiskosárba, amennyit csak akartok. Ingyen van, csak haza kell vinni.

putyinpincsi 2015.07.28. 20:00:23

@MTA rendes tagja:

Te se fogsz itt sokáig kommentelni, ha nem tanúsítasz kellő polkorrektséget bizonyos népekkel kapcsolatban, akiknek a prófétáik legyilkolászása volt egykor a hobbijuk :)

desw 2015.07.28. 20:01:33

@MTA rendes tagja:

"A csecsemők számának a növekedése nem jelentene azonnali nyomást az infrastruktúrára, időben szétoszlik a hatása. És nem is lenne lehetséges évi + 200 ezer csecsemő egyik évről a másikra."

Ha egy nap alatt érkezne 100 ezer KÉPZETT bevándorló, akkor ők egyből bedöntenék az eü-t? Nem hinném, viszont egyből fizetnének adót és tb-t, míg a bennszülött csecsemő 20-25 évig az államnak tízmilliókba kerül és korántsem biztos, hogy magyarországi adózó lesz belőle (bűnöző, emigráns, munkanélküli, ...).

ursus artos 2015.07.28. 20:05:31

"...ami attól kap különös és beteg bukét, hogy nálunk a kormányzat gerjeszti a hisztériát..."
Nem. Ezt ti gerjesztitek.

porthosz 2015.07.28. 20:10:09

@desw: "Ha egy nap alatt érkezne 100 ezer KÉPZETT bevándorló, akkor ők egyből bedöntenék az eü-t? "

Ha jó az egészségügyi állapotuk akkor nem, ha rossz akkor igen. Mondjuk ha lenne ott ennyi képzett ember naponta, akkor nem akarnának idejönni, ott is lehetne normális országot csinálni ahonnan jönnek.

MTA rendes tagja 2015.07.28. 20:13:23

@desw: "Ha egy nap alatt érkezne 100 ezer KÉPZETT bevándorló, akkor ők egyből bedöntenék az eü-t?"

Ennyi képzett bevándorló egyből bedöntené a lakáspiacot és a munkaerőpiacot. De ez egy merőben irreleváns vonal, mert a jelenleg érkező törvénytelen határátlépők munkára képtelenek, ha lenne is hozzá képzettségük, nyelvtudásuk hiánya miatt a legelemibb munkára sem alkalmasak.

desw 2015.07.28. 20:15:26

@porthosz:

"Ha jó az egészségügyi állapotuk akkor nem, ha rossz akkor igen."

Általánosságban a magasabban képzett emberek tudatosabban és egészségesebben élnek.

"Mondjuk ha lenne ott ennyi képzett ember naponta, akkor nem akarnának idejönni, ott is lehetne normális országot csinálni ahonnan jönnek."

Magyar képzett emberek is mennek kifelé, pedig Magyarországon is lehetne normális országot csinálni.

desw 2015.07.28. 20:20:11

@MTA rendes tagja:

"Ennyi képzett bevándorló egyből bedöntené a lakáspiacot és a munkaerőpiacot."

Pl orvosból és informatikusból hiány van (kb 600 betöltetlen háziorvosi praxis van, gyerekrendelőt zártak be orvoshiány miatt, ...), és eladó és kiadó lakás pedig van dögivel.

"De ez egy merőben irreleváns vonal, mert a jelenleg érkező törvénytelen határátlépők munkára képtelenek, ha lenne is hozzá képzettségük, nyelvtudásuk hiánya miatt a legelemibb munkára sem alkalmasak."

Ez igaz. Ez csak egy elméleti vita arról, hogy KÉPZETT emberek kellenek, mert a bennszülött minimálbéres sem lesz elég a nyugdíjrendszer fenntarthatóságához.

porthosz 2015.07.28. 20:33:59

@desw: "Általánosságban a magasabban képzett emberek tudatosabban és egészségesebben élnek."

A fejlett világban. Afrikában ahonnan a menekültek jönnek ez nem jelent semmit. Persze lehetnek egészségesebbek _ottani_ viszonylatban, de nem jelenti azt hogy európai viszonylatban is azok. Lásd pl. alapvető higiéniás dolgok EU vs afrika... sok helyen még a nők menstruálásával sincsenek tisztában.

"Magyar képzett emberek is mennek kifelé, pedig Magyarországon is lehetne normális országot csinálni. "

A kettőt nem lehet összehasonlítani. Egyfelől a magyarok a szomszédos országokban vállalnak munkát és nem másik kontinensen, másfelől ők munkát vállalnak (és aztán nagy része majd 3-5-8 év múlva hazajönnek) ott és nem kivándorolnak minden hidat felégetve.

Megjegyzem, magyarország normális ország, benne van a világ legjobb 10%-ban (a a többi eus országgal együtt), csak az ember hajlamos magát a nála jobban élő néhány száz millióhoz hasonlítani és nem a nála sokkal rosszabbul élő 6-7 milliárdhoz...

Attan 2015.07.28. 20:43:15

Nincs szükségünk bevándorlókra. A világtörténelemben nem volt még olyan, hogy valahol szükség lett volna rájuk. A bevándorlók mindig hívatlanul jönnek.

desw 2015.07.28. 20:50:49

@porthosz:

Mehet az ausztrál megoldás: a munkavállalási vízum feltétele egy orvosi vizsgálat. Ha beteg vagy pl kövér az ember, nem kap vízumot.

"A kettőt nem lehet összehasonlítani. Egyfelől a magyarok a szomszédos országokban vállalnak munkát és nem másik kontinensen..."

Ez mennyiben előny vagy hátrány? Az Ausztráliában vagy az USÁ-ban dolgozó magyarokkal mi van?

"...másfelől ők munkát vállalnak"

A KÉPZETT bevándorló is azért jönne. (amelyik van olyan hülye, hogy Magyarországon akarna élni és melózni éhbérért, és nem pl Angliában)

"(és aztán nagy része majd 3-5-8 év múlva hazajönnek) ott és nem kivándorolnak minden hidat felégetve."

Úgy legyen!

Mondjuk az első 1-2 év nehéz kint, így nem értem, hogy egy KÉPZETT ember, pl egy orvos vagy informatikus miért jöjjön haza nettó 120-150-ért dolgozni.

"Megjegyzem, magyarország normális ország, benne van a világ legjobb 10%-ban..."

Ez igaz!

MTA rendes tagja 2015.07.28. 20:53:04

@desw: "Pl orvosból és informatikusból hiány van (kb 600 betöltetlen háziorvosi praxis van, gyerekrendelőt zártak be orvoshiány miatt, ...)"

Ez állandóan változó szám és csak elméleti hiány, gyakorlatilag semmi fennakadást nem tud okozni, takarékoskodásnak is felfogható. De betöltésükre egy baromi nagy adminisztráció kellene, ahova beérkeznének a munkaerőigénylések és a bevándorlásra jelentkezők adatai. Ennek segítségével mondjuk betöltenék az állásokat (ez már persze leve utópia), és aztán mi van, ha később munkaerőtöbblet lesz? Akkor meg hazaküldenéd őket? Nem megvalósítható és nem fenntartható a rendszer. És ha évente 100 ezer bevándorló érkezik, akkor 200 év múlva (együtt nagyobb termékenységükkel) a lakosság 5%-a se lenne magyar. És ez nem hosszú idő: a szépnagypapám 200 évvel ezelőtt 20 éves volt, az egész mintha tegnap lett volna.

Tehát: zérópolitika, egy bevándorló se jöhet!

desw 2015.07.28. 21:05:53

@MTA rendes tagja:

"Ez állandóan változó szám és csak elméleti hiány, gyakorlatilag semmi fennakadást nem tud okozni, takarékoskodásnak is felfogható."

Takarékoskodás? Gondolom itt az orvosokra gondoltál. Hát, végülis egyre több műtét marad el, nincs mindig ügyeletes orvos, ..., a betegek meg hullanak majd. Ja, nem kell nyugdíjat és gyógyszerártámogatás fizetni, jót takarékoskodtunk.

Az informatikusokról:
index.hu/gazdasag/allas/2014/04/24/tul_keves_a_magyar_informatikus/

A GDP 1-2 százaléka esik ki évente az infósok hiánya miatt.

"De betöltésükre egy baromi nagy adminisztráció kellene, ahova beérkeznének a munkaerőigénylések és a bevándorlásra jelentkezők adatai."

??? A kivándorló magyarok miatt vajon óriási admin teher van a németeknél és az angoloknál? Nem értem!

Online álláskereső portál, aztán Abdul jelenkezik Kabulból és ha megfelel, akkor indulhat a vízumért.

"Ennek segítségével mondjuk betöltenék az állásokat (ez már persze leve utópia), és aztán mi van, ha később munkaerőtöbblet lesz? "

Ahogy máshol: bennszülött előnyt kap, ha nincs, próbálkozhat Abdul.

"És ha évente 100 ezer bevándorló érkezik, akkor 200 év múlva (együtt nagyobb termékenységükkel) a lakosság 5%-a se lenne magyar. "

A vasazós és a strigó cigó jobb, mint egy KÉPZETT iráni?

Mindegy, elméleti vita! A fasz se akar Magyarországra menni képzett emberként.

Semper Fidelis 2015.07.28. 21:21:31

NEM kell ez a sok eltérő kultúrával rendelkező muzulmán, melyik része nem érthető? Tönkre vágták (nem hittem volna, hogy lehetséges, mégis az) a Keletit, a Köztársaság (tudom II. János Pál) teret, a Blahát. És ki tudja hol a vége? Én komolyan nem értem, hogy ez hogy tetszhet valakinek??????? Agyrém de tényleg. Húzzanak el a francba, nyugaton úgyis annyira szeretik őket.

naphegyi vince · http://liberator.blog.hu/ 2015.07.28. 21:47:08

@kuki123: Törökország 2 millió szíriai menekülttel bírkózik, arányosan nekünk akkor kb. 250 ezer menekültet kéne elbírni. De ezzel csak az arányokat akartam szemléltetni. Törökországból például sokkal esélyesebb a visszatelepülés, mint innen. Mellesleg ez a poszt se erről szólt, de nyilván kapcsolódik a témához.

Év végéig 150 ezren fogják ebben a tempóban átlépni a határt, ami kétségtelenül példátlan, és pariban van az olasz bevándorlási számokkal. Bevándorlási frontvonallá váltunk, ez sem vitás.

Hogy tudatos betelepítésről lenne szó, viszont hatalmas tévedés. Ez egy kellemetlen mellékhatása a Közel-Keleti eseményeknek és az afrikai viszonyoknak.

A történelmi Mao. etnikai viszonyairól állításaid megint csak vitathatók. De ennek ellenére Trianon szerintem is történelmünk nagy tragédiája. Én pl. 10 éves kormoban vissza akartam mindent foglalni, de azóta kissé megváltozott az álláspontom.

A célom? Egy erős Magyarország, ahol gazdagabbak az emberek, mint Szlovákiában vagy Lengyelországban. (Na asszem ez lesz a következő posztok egyike.) Én el tudok képzelni egy olyan jól működő Mao-t ahol 2050-ben 1,5 millió cigány él (ez a realitás) és 1-1,5 millió bevándorló, de egy erős és "egészségesebb lelkű" országban ez már nem fog súlyos problémát okozni. És persze a bevándorlók száma nem egy nemzeti cél, hanem egy probléma megoldásának mellékhatása.

Egy jól elkészített migrációs stratégia kialakítása nyilván azt is figyelmbe veszi, hogy milyen arányban szimpatizálnak vagy sem a magyarok a bevándorlókkal.

hexa 2015.07.28. 22:20:50

@Krisz11:
Ezeknél nem csoda. Minél rosszabb a magyaroknak, nekik annál jobb.
Példaképük Károlyi Mihály mondotta volt: "Minél kisebb lesz az ország, annál nagyobbra növök én.

naphegyi vince · http://liberator.blog.hu/ 2015.07.28. 23:31:57

@hexa: én jót akarok a magyaroknak, ahogy te is. csak kettőnk között van egy hülye ;P

naphegyi vince · http://liberator.blog.hu/ 2015.07.28. 23:53:36

Talán még érdekes.

Egy migrációs stratégiának feladata azonosítani és osztályozni a különböző bevándorló csoportokat, és nyilvánvaló, hogy lesz egy preferált csoport, akiket sokkal könnyebb -hmm- magyarítani, befogadni kb. a következők lesznek ők:
- határon túli magyarok,
- hiányszakmák képviselői, jól képzett szakemberek (pl. orvosok)
- európaiak, szomszédok
- gazdagok

Csak ez a "prémium" bevándorló csoport sajna túl kicsi

hexa 2015.07.29. 00:12:31

@naphegyi vince: és az semmiképp sem lehetsz te? :D

naphegyi vince · http://liberator.blog.hu/ 2015.07.29. 00:21:19

@Baloldali érték: tényleg ilyen hozzád hasonló rosszindulatú szerencsétleneket kéne felvilágosítanom? Közel reménytelen küldetés.

A menekülteket a liberálisok kreálják, igaz? A hagyományos családmodellt meg véletlenül se a társadalmi fejlődés veri szét?

Mintaként meghagytam elég szánalmasra sikeredett kommented, de ez már az a szint, amit törlök. Kommentek célja itt az úgy ahogy értelmes vita. Gyűlölködni meg lehet máshol.

bolsipörkölt 2015.07.29. 03:12:25

@naphegyi vince: "Mintaként meghagytam elég szánalmasra sikeredett kommented, de ez már az a szint, amit törlök. Kommentek célja itt az úgy ahogy értelmes vita. Gyűlölködni meg lehet máshol."

Már bocsánat, de rosszindulatú szerencsétlennek te nevezted őt és nem fordítva. Ő általánosságban írt a liberálisokról. Az az ő véleménye, amit tiszteletben kellene tartani (vö. liberalizmus). A gyűlölködést ebben a kontextusban te kezdted és nem ő.

naphegyi vince · http://liberator.blog.hu/ 2015.07.29. 06:53:50

@bolsipörkölt: általánosságban rosszíndulatú baromságokat írni, az éppenséggel a gyűlölködés egyik formája. A másik mélység meg az, ha konkrét téma kapcsán nem a témáról írsz, hanem a beszélő személyéről, meg politikai csoportjáról.

Mivel is kezdtem a gyűlölködést, h mást mertem gondolni? hát éppen az sem ártana, ha gondolkonál mielőtt bepötyögöd a vita sablonjaid. és akkor rohadtul finom voltam.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.07.29. 09:55:34

@MTA rendes tagja:

"ha évente 100 ezer bevándorló érkezik, akkor 200 év múlva (együtt nagyobb termékenységükkel) a lakosság 5%-a se lenne magyar."

Nem fog 200 évig tartani a feka/muszlim honfoglalás, mert többen fognak jönni - ha engedjük. Ez még csak a kezdet, mértékadó források szerint jelenleg 60 millióan hagyták el a hazájukat, ezek többsége ide törekszik.

Azért is gyorsabban fog nőni az aránuk, mert egy adott feka/muszlim részarány fölött már mi (ill. a gyerekeink) fogunk elmenekülni a hazánkból.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.07.29. 09:59:12

@desw:

"A vasazós és a strigó cigó jobb, mint egy KÉPZETT iráni?"

A vasazós cigány már itt van, tehát a kérdésfeltevés irreleváns.

Te is tudod, hogy minden az arányokon múlik, pár száz vagy akár pár ezer magasan képzett muszlim semmi gondot nem okozna nálunk sem. Tiszteletben tartanánk a vallásukat, megkapnák a mecsetjeiket, és ők sem követelnének sariát.

De nem pár ezren és nem képzettek a karnak jönni.

Olvasd el: nemzeti.net/az-arabok-europai-fovarosa-rotterdam-3165585.html

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.07.29. 10:02:03

@naphegyi vince:

"Hogy tudatos betelepítésről lenne szó, viszont hatalmas tévedés. Ez egy kellemetlen mellékhatása a Közel-Keleti eseményeknek és az afrikai viszonyoknak."

A betelepítés tudatos, csak nem azok részéről, akik részéről sokan gondolják.

Kétlem, hogy az USA előre eltervezte volna, hogy ezzel gyengítheti Európát, de abban biztos vagyok, hogy nincs ellenére a dolgok ilyetén alakulása.

Azt viszont simán elképzelhetőnek tartom, hogy a muzulmánok részéről tudatos a dolog, hiszen ezzel az iszlámot fogják elterjeszteni, ami minden muszlim szent kötelessége.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.07.29. 10:07:08

@naphegyi vince:

"Egy jól elkészített migrációs stratégia kialakítása nyilván azt is figyelmbe veszi, hogy milyen arányban szimpatizálnak vagy sem a magyarok a bevándorlókkal."

A jól elkészített migrációs stratégia Magyarországon azt jelenti, hogy évente 0 azaz nulla migráns jöjjön az országba.

Képzetlen munkaerőnek itt van nekünk 800 ezer cigány. Képzett munkaerőnek itt vannak a magyarok, inkább őket kellene ittmaradásra bírni. A képzett migráns ugyanúgy itthagy bennünket, mint a képzett magyar.

bolsipörkölt 2015.07.29. 10:21:59

@naphegyi vince: Az egész threadben (2 hozzászólás) szóba sem kerültél, a személyeskedés tőled származik.
Szerintem neked csak az a bajod, hogy magadra ismertél a hozzászólásában, de ezt nem tiszte és nem is akarom megítélni.

Van egy rossz hírem: aki blogot ír, annak azért ezt _minimum_ el kell viselnie, ha nem megy neki, és egy ilyen hozzászólástól kiborul, akkor rossz "szakmát" választott.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.07.29. 14:46:06

Hatalmas ötlet:

Melegfelvonulást szervez Svédországban a szélsőjobboldalinak tartott Jan Sjunnesson Stockholm többségében muszlimok lakta negyedébe:

index.hu/kulfold/2015/07/29/melegfelvonulas_a_sved_szelsojobb_fegyvere/

Különösen szép a libsik tiltakozása, akik szerint "a valójában homofób Sjunnesson csak feszültséget szeretne szítani a többség és a muszlim kisebbség között".

Nagyon pikáns helyzetbe lesznek hozva a liberálisok. :D

naphegyi vince · http://liberator.blog.hu/ 2015.07.31. 22:16:39

@bolsipörkölt: erre mondtam, hogy vita sablonokat használsz, de átgondolatlanul: te személyeskedésről beszélsz, amikor én csak általánosságban írtam, h a személyeskedés gáz, de @Baloldali érték-nél a gyűlölködés volt a gond.

hogy mit lehet kommentelni, azt meg a nyilván a blogger dönti el. Én pl. az ocsmány szintet már kigyomlálom, mint írtam az értelmes beszélgetés a cél.

naphegyi vince · http://liberator.blog.hu/ 2015.07.31. 22:21:56

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Ha te nulla migránst akarsz, akkor gondolom benne vagy abban is, a mostani nyugdíjadból lecsípjenek annyit, h később bírja az állam az eladósodást. Hasonló okokból sajnálsz minden pénzt a stadionépítésektől is, mert tudod, hogy majdnem szuficites költségvetés kell, ahhoz, hogy Magyarországra ne jöjjenek migránsok.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.08.01. 10:36:55

@naphegyi vince:

"akkor gondolom benne vagy abban is, a mostani nyugdíjadból lecsípjenek annyit, h később bírja az állam az eladósodást."

Természetesen. Ahogy azt is elvárom, hogy növeljék a nyugdíjamat azok a megtakarítások, amelyek abból adódnak, hogy elmaradnak a migránsokkal kapcsolatos kiadások (mínusz az ilyen célú EU-s támogatások ofkósz), pl. ingatlanok elértéktelenedése a no-go zónákban, dologtalan migránsok szociális és egyéb támogatása, mecsetépítések költsége, migránsok által okozott egyéb károk (pl. autószétverések a la Debrecen), vasúti vagonok fertőtlenítése és még ezernyi soha meg nem térülő kiadás. :)

"Hasonló okokból sajnálsz minden pénzt a stadionépítésektől is"

Pontosan. Minden futballra vagy stadionokra közvetlenül vagy közvetve kiadott közpénz hűtlen kezelés, és súlyos börtönnel, vagyonelkobzással stb. kellene büntetni.
süti beállítások módosítása