A pofádat kéne inkább bereteszelni, nem Magyarország ajtaját, mert nagyon ömlik belőle a szutyok.

Inkább csak a poén kedvéért, mert nem szeretem annyira ezt az indulati nyelvet. Az indulatos beszédhez pedig kifejezetten nem kell sok ész, csak kellő gyűlölet, meg elvakultság. Azaz néha mértékkel lehet kivételt tenni, de közben tudva, hogy az indulati nyelvet előszeretettel beszélték a komcsik és a nácik is. Úgyhogy aki erre az útra téved, jobb ha gyakran tart önvizsgálatot.

De a kocsmai hangulat nagyon adja magát, ahogy Orbán már megint nyomja ezt a bevándorlós vacakságot, attól a jobb érzésű 8 éves gyomra felfordul.  A képzeletbeli szellemi akadályversenyen a Hungária Bisztró elsőszámú okostojása már megint jól megfejelte a  derékmagasságban elhelyezett lécet:

 

Bizonyos szempontból Orbán tisztára olyan mint a Való Világ. Mindketten a faék egyszerű és aljas igények haszonleső kiszolgálói. Csakhogy az RTL Klub annyival jobb, hogy azt ki lehet kapcsolni. A médiumok közül szabadon választhatod meg, hogy mit fogyasztasz. Nem kötelező ám a szart nézni. A politikát viszont nem lehet kikapcsolni, az állam és törvények működése alól baromi nehéz kivonni magad. A politika és a hatalom könnyen utolér.

A bevándorlással meg sokkal komolyabban kéne foglalkozni, amikor az ország demográfilag ekkora katyvaszban van, és a 2010-es nyugdíjlopásnak hála, a 82%-on beragadt államadóssághoz már 4000 milliárd Ft vagyis úgy újabb plusz 13% államadóságot jelentő extra nyugdíj adósság is társul. Ez a plusz 13% a nyugdíjrendszerbe burkolt államadóság, amit az unió statisztikai standardjai még nem feltétlenül vesznek figyelembe. Ez az, amivel Orbán és Matolcsy meglopta a jövőnket, és ami évről évre nő. 

A demográfia probléma pedig azért különösen súlyos, mert most és az elkövetkező 4-5 évben éri el a Ratkó unokák (Gyes-generáció) népes populációja, vagyis a '74-'79-ig születettek, a 40 éves kort.  A 40 éves kor a női gyermekvállalásban jelent viszonylag éles határvonalat. A korosztály férfiai kevésbé fontosak, bár ők is vihetnek némi késleltetett jótékony hatást a rendszerbe. Ha ez korosztály nem dobja meg a gyermekvállalást, akkor baj van. És nagyon úgy látszik, hogy nem dobja meg. Ez az évi most 40 ezer fős természtes szaporulati mínusz, ami nemsokára tovább fog romlani, nagyon súlyos terhet jelent hamarosan a gazdaságnak és magyar embereknek egyaránt. 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://liberator.blog.hu/api/trackback/id/tr567145057

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gerilgfx 2015.02.06. 03:21:32

orbánnak - kivételesen - igaza van. magyarországot meg kell őrizni a magyar népnek/etnikumnak/fajnak/whatever.

ha valaki annyira szereti mondjuk az arabokat, akkor költözzön ki északafrikába.

vagy franciaországba.

magyarországnak elsősorban számunkra kell a lehetőséget biztosítani, ezért dolgozunk, hogy nekünk, gyermekeinknek, unokáinknak jobb legyen, és nem azért, hogy ezt a kevéset is valami idegen élősdi arassa le.

aki azt akarja, hogy idegen fajúak hordákban járva erőszakolják a nőinket, rabolják ki otthonainkat, szúrják szíven száz forintért az embereket tömegesen, az nem a magyar nép barátja, és nem kötelező itt élnie, hanem eltakarodhat tetszőleges helyre, senki sem tartja itt kényszerrel.

én a határon az illegálisan átlépők esetében legnagyobb jóindulatomban is minimum egy éles lőfegyverrel való tűzparancsot tudok javasolni (természetesen lábra, ne mondják már, hogy barbárok vagyunk).

high up! 2015.02.06. 10:14:18

@Gerilgfx:

jaj mit fog szólni ehhez az árjásításhoz az a 98% Magyar, akinek kevert genetikája van a sejtjeiben?

Visszaküldi majd ükükapuka csontjait Ujgurföldre, Iránba, Töröko-ba, az Ural tövibe? Vagy a Habsburg birodalomba?

Petőfi és Bem apó go home!!!
Magyar Nobel-díjasok, takarodjatok vissza Jeruzsálembe!!!

És mit fognak majd szólni ehhez az árjásítási hypehoz ezek a nem éppen magyar kisebbségek és nem éppen echte magyar nevü fideszesek:

Áder, Rogán, Wintermantel, Bayer Zsóti, Simicska (na mondjuk ezeket az alakokat a nép tényleg örömmel tiltaná ki az orságból)

FOLYTASSUK!

high up! 2015.02.06. 10:16:13

Amúgy meg mekkora röhej: Magyarországon gazdasági menedéket keresni???!!!

Hol? A Blaha téri ingyenes ebédosztásnál???

Vagy a közmunkások seregében???

FOLYTASSUK!

Sexual Harassment Panda 2015.02.06. 10:17:31

@Gerilgfx: azèrt nem mindenki akkora redva nàci mint te.@high up!:
Az különösen vicces, amikor egy "csatlòs" (rabszolga) nèp àrjànak kèpzeli magàt.

Sexual Harassment Panda 2015.02.06. 10:18:24

@high up!: vicc az egèsz.innen mindenki menekül, nem ide jön.Hagyjuk màr.

2015.02.06. 10:19:34

szerencsések vagyunk, mert a határon túli területekről ott az utánpótlás. ha jóléti államot tudnánk építeni, mint ahogy orbán nem tud, onnan jöhetne több millió ember. arabokat köszi, ne. ebben igaza van. viszont az is ziher, hogy 1. ide sem akarnak jönni 2. ő meg a korrupt bandája biztosan nem tudná megállítani őket. csinálnának vmi törvényt, aztán hatszor átírnák, mire jó lesz. addig ötvezezer muszlim betelepülne

Sexual Harassment Panda 2015.02.06. 10:22:40

@storker: a gond csak az hogy innen mindenki megy, nem jön.
Afelől is szkeptikus vagyok, hogy makd zkàrpàt dàniel (a kisbetű nem vèletlen)
szavàra majd mindenki eldob a kezèből mindent, ès szalad majd haza a lezàrt hatàrok mögè oroszorszàg csicskàjànak.

♔batyu♔ 2015.02.06. 10:26:54

Persze hogy nyomja, ezért szavaznák rá. Többek között én is.

Te meg ezért (is) nem. Nem kell ebből érzelmi kérdést csinálni, a demokráciának sima fizikája ez. Ha nem tetszik, el lehet költözni, ahogy annak idején Feri is mondta.

Párizs arab negyedében szerintem nagyon olcsón kapsz lakást, azt pedig tudjuk más liberális blogokból, hogy a magyar diplomásért külföldön kapkodnak.

1ghost 2015.02.06. 10:27:15

@Gerilgfx:

Felesleges izgulnod, senki nem mondja ránk, hogy barbárok vagyunk. Annak ellenére, hogy valóban vannak köztünk barbárok.

Példának okáért itt vagy mindjárt te.

Sexual Harassment Panda 2015.02.06. 10:29:43

@♔batyu♔: azt hittem nàci, izé jobbikos vagy!

Életunt Cápa · http://eletuntcapa.blog.hu 2015.02.06. 10:31:25

Imádom, hogy az emberek azt hiszik, a bevándorlók csak úgy bevándorolnak. Csak a tnyszerűség kevéért, Magyarországon csak akkor lehet letelepedni, ha

1. sok éve itt dolgozik már (azaz valaki idehívta dolgozni a külföldit, mert nem talált megfelelő munkaerőt)

2. vagy rokon.

Eddig is csak akkor engedték be a külföldit, ha az muszáj volt. Nem tudom, mit kell ezen még szigorítani, de ha akarják, hát tegyék. Csak tök felesleges bevándorlózni, amikor a kormányom múlt mindig, hogy kit engedett ideköltözni.

♔batyu♔ 2015.02.06. 10:43:09

@Életunt Cápa: Egyrészt maradjon is így, másrészt Orbán jól láthatóan külföldön "artikulálja" álláspontját, eszébe ne jusson a németnek, franciának pld. Mo.-t alkalmasnak találni arra, hogy a külföldi bevándorló némi segéllyel megtámogatva itt és ne ott telepedjen le.

randomuser1 2015.02.06. 10:43:14

a szegény bevándorlókkal van baj, mert az csak azért jön ide h severmát süssön az ucca emberének meg csenedben éldegéljen a többi plebsz közt, az nem buli az álamban élősködő egyedeknek, de ha valaki megveszi a letelepedési kötvényt, az lehet kár az izisz vezére is éppenséggel, a bevételnél marhafontos, konkrétan hova is folyik befele :)

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2015.02.06. 10:43:28

nyilván a Ratkós gyerekeket az albán késhúzgáló kábszerárusokkal és prostifuttató stricikkel kell pótolni...
nyilván

2015.02.06. 10:45:52

Azért ezzel a tűzzel óvatosan kellene játszani. Először csak a bevándorlást szigorítgatjuk, és a határainkon túl élőket illetjük szebbnél szebb jelzőkkel, hivatkozva az eltérő kultúrákra, meg a "Magyarország a magyaroké!" szlogenre, stb., stb., stb., de ha Viktor megtalálja a szövegeivel a látens gyújtózsinór végét, és kiengedi a szellemet a palackból, akkor elkezdődhet (eldurvulhat? vö. pl. a Jobbik szólamaival) a már itt élő nációk vegzálása is... Ugye, ismerős a XX. század történelméből?

Sexual Harassment Panda 2015.02.06. 10:46:46

@♔batyu♔: meg fideszes is??elfoglalt ember lehetsz!

Sexual Harassment Panda 2015.02.06. 10:47:53

@Lépegető Eszkalátor: igen.ez nagyon veszèlyes.
Le köll lèpni.sztem aki teheti mèg most meneküljön.

♔batyu♔ 2015.02.06. 10:55:41

@Sexual Harassment Panda: Én nem vagyok se fideszes, se jobbikos, ÉRDEKEMBER vagyok.

randomuser1 2015.02.06. 10:57:08

@FILTOL: ha nem engedjük be az afgán háborús menekültet a családjával, nyilván megijed a szolncevói testvériség, gyorsan ledarálja a sengeni útlevelét és hazarohan nagy lányos zavarában, minek következtében a felszakadozott ellátási vonalak végén az albán nepper se fog árulható cucchoz jutni, szal mehet haza kecskepásztorni.
így leírva kikezdhetetlen tervnek látszik :)

♔batyu♔ 2015.02.06. 10:58:11

@Lépegető Eszkalátor: Nem igazán vágod, hogy a külföldi bevándorló PÉNZBE kerül, amit neked kellene kifizetni.

Ezért mondanám én Orbán helyében inkább azt, hogy X bevándorló közvetlenül és közvetve ennyibe kerül, kell vagy nem kell.

Szerintem te sem kérnéd.

Advanced Flight 2015.02.06. 11:02:50

Orbán politikus, tehát nem fogalmaz cizelláltan és nem fogja 50 percen keresztül fejtegetni a részleteket, de a bevándorló-ellenességet ez esetben minden értelmes ember jóra tudja érteni: nem az EU-ból vagy a magyarlakta területekről érkező, normális, dolgozni tudó és vágyó emberekről beszél, hanem a harmadik világból érkező gazdasági menekültekről. Akik a saját országukat szétcseszik, majd jönnek a gazdagokhoz követelőzni,cserébe semmit sem teljesíteni vagy alkalmazkodni, hogy lehetőleg a gazdag ország is szarrá menjen.
Milyen jó is lenne, a kiegyenlítő igazságosság nevében 7 milliárd nyomorgó koldus a földön, meg civilizáció helyett kőkorszak, de legalább mindenkinek egyformán, igaz? :-)

♔batyu♔ 2015.02.06. 11:07:23

@Lépegető Eszkalátor: Ja értem, tehát ha valaki idejön, az automatikusan nem kerül pénzbe, hiszen az sem kerül pénzbe aki 20 éve itt van.

Te honnan szedsz ekkora baromságokat? A menekültek kibaszott sok pénzbe kerülnek, nem véletlenül kapunk a kezelésükre EU-s támogatást. Közvetlen kezelésükre, tehát nem arra, hogy letelepítsük őket. Arra nem kapunk semmit, nem is akarja őket Orbán (nagyon helyesen) letelepíteni.

tralalala 2015.02.06. 11:19:20

Ej de milyen külföldibarátak lettek egyből ezek a blogok, hogy is volt ez a a huszonhárommilliórománozás? :)

nnnnnnnn 2015.02.06. 11:20:46

én se kedvelem a libsibolsik fajtáját, hehe

Szűtté mamá? Szűjjé! 2015.02.06. 11:21:27

Orbánnak ebben a kérdésben tulajdonképpen igaza van... csak megint túltolja a kommunikációs biciklit.

♔batyu♔ 2015.02.06. 11:23:40

@tralalala: Igen, a liberális csak a magyarokat nem szereti, a többit igen.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2015.02.06. 11:23:59

To blogger:

Írod: "Bizonyos szempontból Orbán tisztára olyan mint a Való Világ. Mindketten a faék egyszerű és aljas igények haszonleső kiszolgálói. Csakhogy az RTL Klub annyival jobb, hogy azt ki lehet kapcsolni. A médiumok közül szabadon választhatod meg, hogy mit fogyasztasz."

Dehogynem, csak ez olyan távirányító, amit normál esetben csak 4 évente lehet megnyomni. Mi jól megnyomtuk 2010 után 2014-ben is. Jó lenne már egy új gomb, mert a régieket nem szvesen nyomkodom.

♔batyu♔ 2015.02.06. 11:24:54

"A Magyar Máltai Szeretetszolgálat befogadja a Kárpátaljáról érkezetteket - tudta meg az InfoRádió a szervezet elnökének közleményéből.

"Az elmúlt napokban megnőtt azoknak a száma, akik Kárpátaljáról érkeztek hozzánk. Olyanok is vannak közöttük, akiket sem rokon, sem ismerős nem vár. A Magyar Máltai Szeretetszolgálat helyet szorít intézményeiben, néha irodahelyiségeiben az érkezőknek, hogy ne kelljen senkinek utcán töltenie az éjszakákat. A Magyar Máltai Szeretetszolgálat ehhez, a küldetéséből adódó segítségnyújtáshoz szükség esetén erőforrásokat és eszközöket csoportosít át" - áll Kozma Imre közleményében. "

Vajon őket a liberálisok támogatják?

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2015.02.06. 11:25:35

@Lépegető Eszkalátor: próbáld meg értelmezni amit írtam....hátha

@Emmanuel Goldstein: valóban jó tervet szőttél volna? nem tudhatom, végülis te írtad ezt, nem én.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2015.02.06. 11:26:54

azért a magyarfogyást nem bevándorlással kellene gyógyítani.

raz sierpem raz mlotem czerwona holote · http://redisbad.pl 2015.02.06. 11:29:48

1. Mindenhol azt hallani, hogy itt milyen szar, innen mindenki elmenekül.
2. Mindenhol azt hallom, hogy a bevándorlók milyen szegény, elnyomott szerencsétlen, nem bűnöző elemek. (Érdemes rápillantani a kábítószerrel kapcsolatos bcs-ek miatt körözött emberek listájára...)

Levontam a konklúziót: igazából nekik lesz sokkal jobb, ha megkíméljük őket attól, hogy egy ilyen szar helyen éljenek.

♔batyu♔ 2015.02.06. 11:34:33

@raz sierpem raz mlotem czerwona holote: Ja, mi csak segíteni akarunk rajtuk és a helyett, hogy a ballibsik ezt megkösönnék Orbánéknak, még baszogatják is őket, hogy miért nem engedik ebbe a diktatúrába a bevándorlókat.

raz sierpem raz mlotem czerwona holote · http://redisbad.pl 2015.02.06. 11:34:36

@Simlicske: Egyetértek, nem kéne ezt ennyire hangzatosan kommunikálni, elég ha így cselekszik csendben.

Ha liberális lennék azért aggódnék a bevándorlás miatt, mert ezek az emberek finoman szólva sem liberális gondolkodású környezetből/nem liberális gondolkodásmóddal érkeznek, ők lesznek az elsők, akik leszarják a liberalizmus elveit.

tralalala 2015.02.06. 11:36:22

@♔batyu♔: De tényleg fantasztikus, hogy a külhoni magyaroknál a "rohadt külföldi ukrán meg román ne jöhessen mert elveszi a munkánk" a progresszív, liberális álláspont, de a szuahéli meg nigériai gazdasági bevándorló az fasza, azt szeretjük.

tralalala 2015.02.06. 11:38:15

Szabad Taiwan! - bátor liberális
Szabad Erdély! - fasiszta irredenta

2015.02.06. 11:38:17

Ha itt akar nyomorogni, hadd jöjjön, Segély nuku, mehet gödröt ásni, kukát pucolni meg közparkokban huszadmagával piszmogni, annak mostanában úgyis nagy keletje van errefele. :(
Mohamedánokat azért szűrni kellene erősen.
Fenének sem hiányzik, hogy bekattanjon, aztán elkezdjen kiirtani minket, hitetlen gyaurokat, mert akkor neki fene nagy huri társasága lesz a túloldalt. Vagy akkor legalább kinozzuk meg a terroristákat, mielőtt karóba húzzuk őket a elitélő tárgyalás, meg némi biztonsági idő és fellebbezés tartalék után. (Halálos itélethez azért egy bizonyiték nem bizonyíték, sok szemtanú stb. kell hozzá, nehogy ártatlant húzzunk karóba.) Nehogymá a nemzetközi pénz életet uraló népek kedvenc szemet szemért hozzáállását kihagyjuk a játékból, ha valaki minket akar irtogatni, akkor annak is fájjon.

♔batyu♔ 2015.02.06. 11:43:08

@raz sierpem raz mlotem czerwona holote: Ezek csak akkor eszmélnének fel, amikor pár muszlim a Kazinczy utca környékén mutatná meg, mekkora ereje van a vallásának.

Persze akkor is a jobbos kormányt baszogatnák, miért nem integrálja a muszlimokat. (Miután amúgy megpróbálta, de mindig odaugrott megakadályozni ezt egy liberális "civilszervezet", aki mint a cigányok esetében is, az arab kultúrát féltette, merthogy a kés része az arab kultúrának.)

♔batyu♔ 2015.02.06. 11:43:54

@tralalala: Ja, ilyenkor valahogy nincs 23 millió bevándorló.

csak egy néző 2015.02.06. 11:49:43

A felcsuti suttyó száján kiesik valami f@szság a "gazdasági menekültekről", ami már magában is egy baromság, mert elég kevés az a hülye, akinek mi vagyunk a célországa, erre mint egy igazolásként elkezdik százasával lekapkodni a koszovói menekülteket, akiknek persze esze ágában sem volt itt letelepedni.
Vajon 2-3 héttel ezelőtt miért nem szedték le őket a vonatokról,vajon akkor miért hagyták, hogy átutazzanak rajtunk?
Ugyan akkor az arabokkal kapcsolatban tud akkora ökörségeket hablatyolni, hogy a fal adja a másikat.
Egy pár példa mondat komment nélkül.

"Magyarország mint keresztény ország és Szaúd-Arábia mint iszlám ország nem a civilizációk összeütközésében, hanem azok szövetségében érdekelt."

“Bárcsak minden egyes viszonyrendszerben ilyen nagy lépésekkel és gyorsan haladnánk előre, mint ahogy itt tesszük ezt, az arab világban”

"Mi nem azért jövünk ide, hogy kioktassunk bárkit emberi jogokból vagy modern világfelfogásból. Mi azért jövünk ide, mert tiszteljük az arab kultúrát, és elismerjük azt, ahogyan ők berendezték és a világ egyik legsikeresebb részévé tették a saját világukat."

"“amíg a többi európai ország nem tér jobb belátásra, Magyarország örömmel fogadja a jordán üzletembereket”."

"A magyarok és az arabok közötti együttműködés azért lehetséges, mert az üzleten és a hasznon túl, a barátságot, a tiszteletet, az együttlétet is fontosnak tartjuk."

444.hu/2015/02/05/orban-es-az-arab-vilag/

randomuser1 2015.02.06. 11:51:45

@FILTOL: micsoda, kételkedsz a kétharmad szakértelmében? libsi vagy, te zsidó?

♔batyu♔ 2015.02.06. 11:53:58

@csak egy néző: Az a gond, hogy egyre több az ilyen "hülye" akinek célország vagyunk, ugyanis a németek, osztrákok szépen visszatoloncolják ide, hiszen innen jött.

♔batyu♔ 2015.02.06. 11:54:57

@csak egy néző: Mi ezekben a gond?

TURISTAKÉNT imádunk minden arabot, ez csak természetes.

nnnnnnnn 2015.02.06. 11:58:22

@csak egy néző: felcsúti megmondta azt is, amire te a diónyi agyaddal nem gondolsz. mi lesz akkor, ha németek meg a nyugat bezárja a kapukat és mi leszünk a célország? ezért a nagytudású kedves vezető előre gondolkodik, és már most megalkotja a biztosítékokat, hogy ne akkor kelljen kapkodni. persze a libsibolsiknak nincs ilyen irányú előrelátásuk, mert csak addig jutnak el a kétbites agyukkal, hogy orbán bármit csinál, az rossz. még szerencse, hogy egyrészt senkit se érdekelnek, másrészt meg az, hogy 2018-ban is szarrá lesznek verve a választásokon.

sorstalan gáz 2015.02.06. 11:59:23

Orbán minden hülyesége ellenére olyan mint egy erős gát, ami hatásosan tartóztatja fel a libsizmus szennyes áradatát

A libsik egyre inkább szeparálódnak, ennek kivédésére akarják a mindenféle jövevény népségek tömegei előtt szélesre tárni a kaput. A totál zűrzavarban már nem is tűnnének annyira fel, és a jövevény népek között talán még híveket is tudnának toborozni (bár ezt kétlem azért)

Éppen ezért legkárosabb maga a libsi, a szedett-vedett iskolázatlan bevándorlókat csak ráadásnak kapjuk hozzá

2015.02.06. 12:07:29

@storker: "szerencsések vagyunk, mert a határon túli területekről ott az utánpótlás. ha jóléti államot tudnánk építeni, mint ahogy orbán nem tud, onnan jöhetne több millió ember"

Nincs már utánpótlás a határon túlról. Onnan eddig is magyar gazdasági menekültek jöttek, de ma már Angliába mennek, ha elindulnak. A mi nyomortanyánkra már nem kíváncsiak a székelyek, ráadásul 25 év szabad átjárás elég volt ahhoz, hogy kiismerjék az itteni magyar társadalmat. Már ha nevezhető annak...

@FILTOL: " az albán késhúzgáló kábszerárusokkal és prostifuttató stricikkel kell pótolni...
nyilván "

Nyilván nem, hanem ősi módon kell megoldani, mint amikor a vágott szemű magyar nomádok egymás asszonyát is kúrták a nemzetségben, kivált akkor ha a családfő elesett valamelyik rabló portyázáson. Minden családban maradt, ugye? Látom, neked megfelel ez a fajta beltenyészet, és amennyire az itt kommentelő fideszes mocskokat elnézem,
nem csak a nácik eredetére ad magyarázatot. Jól sejtem, hogy te a nagybátyád gyereke vagy?

tralalala 2015.02.06. 12:13:00

@Jules Verne: Azt nem tudom, hogy ilyenkor azt hiszed, hogy vicces vagy, vagy azt, hogy vitatkozol? :D

Bocs, de tényleg, mit akarsz egy ilyen hozzászólással elérni? Csak feszültséglevezetés?

csak egy néző 2015.02.06. 12:14:41

@♔batyu♔:
Mi pedig, akiknek nem sikerül túljutni az osztrákokon, azokat mi is visszatoloncoljuk és eddig is azért hagyták őket tvább menni, hogy ne nekünk kelljen az összeset visszaküldeni.

zobod 2015.02.06. 12:17:15

Buta ember, aki pusztán azért mert Obán-fóbiája van, ebben a kérdésben nem ad igazat Orbánnak. Ha Magyarország gyenge tranzitállam lesz, akkor annak az lesz a vége, hogy előbb-utóbb a visszatoloncolt, és nálunk ragadó migránsok miatt célország leszünk. Lehet, hogy valami metroszexuális hipszter számára, aki egy starbucksban ülve kesereg a retina macbook pron írt blogjában, csakis San Franciso az élhető közeg (legalábbis az a kép, ami a fejében él róla). Afrika, Dél-Ázsia, Közel-Kelet népei számára viszont Magyarország egy Kánaán. Lassanként már szerencsétlen ukránok számára is...

Turistaként persze mindenkit szívesen látunk, sőt, a gazdag és/vagy képzett bevándorlókat, akik pénzt, kapcsolatokat, szaktudást hoznak az országba, azokat is. Még akor is, ha csak ugródeszkaként tekintenek Magyarországra, és miután megvetették lábukat az EU-n belül, pár év után továbbálnak.

♔batyu♔ 2015.02.06. 12:17:30

@csak egy néző: Szerintem ez nekünk annyira nem megy. Tippem szerint inkább azt csináljuk, hogy látványosan megfognak egy egy nagyobb csoportot, miközben naponta százak suhannak át az osztrák vagy szlovák határon.

Ha az EU képtelen kezelni ezt a problémát, mi pláne nem tudjuk kezelni, ebben Orbánnak nagyon igaza van.

tralalala 2015.02.06. 12:19:16

@zobod: "Lehet, hogy valami metroszexuális hipszter számára, aki egy starbucksban ülve kesereg a retina macbook pron írt blogjában, csakis San Franciso az élhető közeg "

:D

2015.02.06. 12:19:34

@sorstalan gáz: "Orbán minden hülyesége ellenére olyan mint egy erős gát"

Ezt a tulajdonságát nem nagyon hangoztattad a kettős állampolgárság bizniszben, amikor a "bevándorló" meg a "gazdasági menekült" kifejezések nem szerepeltek a sötét vezíred mantrájában.
Nyilván Tusnádfürdőn sem böfögött ilyeneket a zsebputyin Viktorod, amikor az ostoba székelyeknek nyomta a sódert.

raz sierpem raz mlotem czerwona holote · http://redisbad.pl 2015.02.06. 12:20:25

@Jules Verne:
Az utolsó bekezdéseddel csak a magadfajtákról kialakult sztereotípiákat erősíted. Semmi szükség erre.

2015.02.06. 12:24:36

Blogger, nem veszed észre, hogy itt 5-6 nick alatt trollkodik ugyanaz a barom? Jobb helyeken ezek már rég ki vannak tiltva.

2015.02.06. 12:27:19

@raz sierpem raz mlotem czerwona holote: "a magadfajtákról"

A magadfajta ne oktasson engem, nyomorék. Ha nem tetszik a véleményem, ne olvasd.

csak egy néző 2015.02.06. 12:32:19

@$$$=$$$:
Waaaoh te baromarcú, tényleg milyen qrva jó nekünk, hogy egy ilyen nagytudású vátesz a mi derék felcsuti suttyónk. Ez az egész műbalhé csak megint valami terelés és, hogy az elkóborolt idiótákat populista módon visszacsalogassa az akolba.
Ez is olyan égetően sürgős probléma, mint Paks.
Egyébként hogy gondolod azzal a diónyi agyaddal megoldani ezt a gondot, amikor idióta módon megszüntették a határőrséget? Vasfüggönyt fogunk építeni?

randomuser1 2015.02.06. 12:52:51

@csak egy néző: a vezérünk egy zseni, kezdte a határontúli magyar dallamokkal, ezzel magához édesgette a lakosság egyik specifikus gondolkodású részét, aztán a rezsicsökivel széles tömegeket hívott táncba, most a xenofóbiával megszólította a néplélek legmélyebb bugyrait, elég kevés ember van, aki nem örül ennek a mantrának..
ők főleg ilyen multikulti, világlátott, mondhatni idegenszívű emberek, és nekik rég nincs helyük tejjelmézzel folyó államkapitalista országunkban...

♔batyu♔ 2015.02.06. 13:00:22

@Emmanuel Goldstein: Persze, úgy kell csinálni mint a te zsenid.

Először is nagyon utálni kell a magyarokat. 23 millió bevándorló. Ezzel magához édesgette a lakosság egyik specifikusan gondolkodó részét. Vajon melyiket?

Aztán a rezsi rendszeres növelésével széles néptömegeket hívott táncba, akik aztán kapcsolt részeivel elég rendesen belenyomták 2010-ben a kukába.

"Ők főleg ilyen multikulti, világlátott, mondhatni idegenszívű emberek, és nekik rég nincs helyük tejjelmézzel folyó államkapitalista országunkban..."

Igen, azóta is a kukában vannak és egyenlőre úgy néz ki, szerencsére ott is maradnak.

citrix 2015.02.06. 13:25:43

Orbán értelmi képessége megegyezik azokéval akikhez szól. Hálából újra és újra 2/3-ot ajándékoz neki a tapsikoló népség. Tehát összegezve a bevándorlást: reteszt az ajtóra, nem kellenek idegenek. Bevándorlás nem OK. A honfoglalás ezzel szemben már OK. volt. Orbán egyszerű és tökagyú a spanjaival együtt.

csak egy néző 2015.02.06. 15:01:33

Nocsak, nocsak, hova tüntek a fidióta trollok?

naphegyi vince · http://liberator.blog.hu/ 2015.02.06. 22:11:21

@Jules Verne: kérésed teljesült, meguntam őket. Majd ezentúl máshol hirdetik a próféta szavát.

Gerilgfx 2015.02.07. 00:51:46

@high up!: minden ember kevert genetikájú, aki nem az, az meghal. tudod, mi történik, ha testvérek egymással szaporodnak újra, és újra? a beltenyésztés néhány generáción belül életképtelen utódokat hoz létre.

mivel a magyar ember már eleve kevert fajú - mint ahogy ezt te is elismered - így számunkra ez már nem lehet probléma.

időnként egy bizonyos mennyiségű, jó társadalomból, etnikumból származó, lehetőleg fehér bőrű, terméklétrehozásra, kultúralétrehozásra képes bevándorlóra van szűkségünk.

és ez jelenleg is adott, és adott is marad. ezt így meg kell őriznünk.

@1ghost: ha a tárgyilagosságot, a realitásérzéket, az önvédelmi reflexet, tettre készséget, és a környezetem, utódaim, népem irányába érzett legalább minimális felelősségtudatot a ,,barbárság'' kifejezéssel illetjük, akkor ez minden bizonnyal így is van.
süti beállítások módosítása