Igazából már harmadik, negyedik, ötödik „Másnap”-ot kezdem. Hajnal van, nem tudok aludni. A vereség után  ez hamar eljött nálam. A nemalvás és a cikázó gondolatok. (Fuff, elég kemény lesz holnap a munkahelyen.)

Nem volt totális meglepetés, noha a kétharmad negatív meglepetés. És negatív meglepetés az Együtt 1% alatti eredménye is. De azt is érdemes leírni, hogy pl. a Momentum parlamenti bejutása, vagy az ellenzéki győzelem (ill. csak a Fidesz abszolút többség elvesztése) például sokkal nagyobb meglepetés lett volna.

És akkor most van két jó hírem, ami tulajdonképpen egy. Az istenek a háborúban születnek. A NER gyilkosa, vagy ha úgy tetszik - és maradva a vallásos, szakrális párhuzamnál - Magyarország Demokratikus Megváltója (MDMA) is jó eséllyel most fog megszületni.

Egy liberális megváltás mítoszban az MDMA persze lehet egy szervezet, egy mozgalom, egy párt is. Másfelől meg az van, hogy a vezércentrikus magyar politikában nagy sanszok vannak arra is, hogy egy ellen Orbán emelkedjen ki a szépen forrósodó pesti aszfaltból.

Hmm, ez az MDMA amúgy egész pofás, áthallásos rövidítés. Nagyon is MDMA, mert miért ne lehetnénk egy rút ellenséges világban is boldogok? És miért lenne baj, ha mi magunk lennénk az ellenállás templomai? Ha a testünk és lelkünk lenne az ellenállás temploma, a rossz szabályok elleni lázadás - rossz esetben önpusztító, de jó esetben delejesen szépséges - temploma.  

Mert csak akkor fog működni, ha sokan leszünk. Ha nemes dühünk mellett, legalább annyira vezérel és életben tart minket a boldogság, az élet, a nemes küzdelem szeretete. Akkor könnyű lesz sokan lenni. Ha pedig sokan leszünk akik a nemzeti ellenállás templomaivá válnak, akiben a magyar szabadság,  a folyton és megintcsak megbotló magyar  polgárosodás és egy szinte sosemvolt magyar demokrácia szentlelke lakik, akkor 2022-ben padlóra küldjük Orbán Viktor országlását, és véget vetünk az utolsó, de szokás szerint mocskos virágzásba boruló fideszes perverz demokráciának.

Persze minden sokkal hatékonyabb egyházba és vallásba szervezve. Ha ez nem lenne így, az előbbieket már régen eltűntette volna a társadalom belső evolúciója. A politikai megváltás egyházait viszont általában pártoknak szokás nevezni. De a pártok, akárcsak az egyházak egyaránt mozgalomként kezdik. És akkor vissza is kanyarodtunk a vezér vs. szervezet dilemmához, ill. nyitjuk a mozgalom vs. párt dilemmát.

De nem most! Mert mára ennyi volt.

Winetou szólt hozzátok.

Apacsok, ne sírjatok! Még akkor sem, ha négy év háború következik.  Nem ti akartátok, de földünket nem vehetik el a narancsarcuak.

A bejegyzés trackback címe:

https://liberator.blog.hu/api/trackback/id/tr4613831326

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Éhesló 2018.04.13. 09:10:27

Csupa jó hír!
Szerintem ne habozz!
Menekülj!
Ha nem írunk ne válaszolj.

naphegyi vince · http://liberator.blog.hu/ 2018.04.14. 07:09:10

@Éhesló: Miért nem te menekülsz? Úgy érzed ez az ország csak hozzád hasonló félkegyelműek birodalma.

Te írogatsz az én blogomra, szerinted én miért nem írogatok a tiédre?

Éhesló 2018.04.14. 07:29:37

@naphegyi vince: azért nem menekülök, mert e a hazám és épp most kentük el a pofátokat sokadjára a 2006 óta.
Nem kicsit.
Nagyon.
Ráadásul nem én sivalkodok posztok tucatjaiban.

Félkegyelműnek pedig azt gondolom, aki képtelen 12 év alatt változni, tanulni az ordas bukásaiból.
Nos ezek ti vagytok.
Nem én.

naphegyi vince · http://liberator.blog.hu/ 2018.04.16. 10:41:36

@Éhesló: Fingod nincs ki vagyok, de simán úgy beszélsz rólam, mintha én lennék a hivatalos ellenzék képviselője. Pedig még az Együttért sem nekem kell felelősséget vállalnom, hiszen nem az én tanácsaimat követte a párt, nem vagyok vezetője a társaságnak. Ha csak az Együttre vonatkoztatom a "ti"-t, már akkor is elválik az "ők" meg az "én". Én azt gondoltam 2017 ősze óta, hogy az Együtt hatalmas késésben van, és már legfeljebb a 3%-os eredményért küzdhet reálisan, és nem az 5%-ért. De ugyanígy reálisnak mondtam volna egy 1,5%-os eredményt is. Karácsony és a Párbeszéd lefalcolásával vált teljesen végelegessé, hogy a 3% is pozitív eredmény lenne. Az is látszott, hogy az ellenzék gyengén működik.

A posztjaim csak számodra sivalkodások, de elárulom, hogy ez engem azért túlzottan nem zavar. Szerinted mennyiben jelentik a roggyantabb szellemi képességű fidesz-imádók írásaim szándékolt célközönségét?

naphegyi vince · http://liberator.blog.hu/ 2018.04.26. 20:16:48

@Éhesló: Még nyomtál ide valami ócskaságot, de felejtsünk el téged, aki szemetet akar enni, az inkább nézzen TV2-t, itt értelmes emberek beszélgetnek

Éhesló 2018.04.27. 17:43:38

Itt rajtad, no meg rajtam kívül nem beszélget senki.
süti beállítások módosítása