Mottó: "Mi nem haldoklunk!! Mi így élünk."

Remekül szórakoztam Földes András közmunkásos cikkén. Nem mintha nem lenne benne pár dühítő dolog, de 4 év MUTYESZ kormányzás után én úgy érzem, kár lenne ezen felbosszantanom magam. Elcsontosodtam. Persze az,  hogy hozzászoktam, közel sem jelent bele is nyugodtam volna. Én küzdeni fogok, hogy lerázzuk magunkról ezt a hazug elnyomást. És másokat is erre bíztatok. 

Annak meg csak örülök, hogy ezzel azért nem vagyok egyedül.

Állami erőforrásokat pártcélokra használni teljesen természetessé vált ebben a reformkádárista mutyivilágban. Mert hát osztályharc van megint. Most éppen az EU és a Gyurcsány-Bajnai ellen. És az osztályharc szent célja érdekében, szemet lehet hunyni a kis "turpisságok" felett, így az állampártok Kádár János és Orbán Viktor országában egyaránt saját javukra használhatják hol a közvagyont, vagy éppen most a közmunkát.

Persze most az állampárt helyett a centrális erőtér kifejezés lett a csereszabatos a hívószó, de a kaptafa hasonló. És közben habonyárpik azt gondolják, és talán nem is tévednek túl nagyot, hogy hülye és elvakult szavazóik előtt a harcias handabanda majd úgyis eltakarja az egészet. De a habonyárpik szokása, az is hogy túl hülyének nézik az embereket. 

A bejegyzés trackback címe:

https://liberator.blog.hu/api/trackback/id/tr695821652

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása