Én ugyan fel nem megyek a twitterre, meg tumblr-re, pedig érzem én a formátum erejét.

Szóval Gazda Albert reblogged : Nagyon kemény, de van benne rendszer. A benne linkelt Matula cikk a norvég black metalról, az szintén külön élmény, kifejezetten segíti a szellemi és morális ráhangolódást a Orosz Péter cikkére, habár kissé hosszú (gy.k: a Matula írás) .

Albertet meg majd holnap, és ahogy látom egyből kettő házi feladatot is kaptam. Jó, akkor legyen jövő vasárnap. Nem vagyok én hivatásos.

Viszont azt most eldöntöttem, hogy a következő farsangon Fekete Györgynek fogok öltözni.

A bejegyzés trackback címe:

https://liberator.blog.hu/api/trackback/id/tr76983689

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása